ny igen...

Hej, skaffade en ny blogg igen för jag gillade inte namnet på den andra, inte så mycket skillnad men jaja. Var på väg hem från skolan och var typ nästan hemma, sen fick jag ett sms och kom på att jag skulle möta min pappa i Medborgarplatsen, vi skulle gå in på The English shop och handla lite saker till Juldagen, liten tradition sådära :) gansak trevligt. Aja, nu har jag typ jätteont i halsen också :(, verkar som min förkyling aldrig vill släppa. Jättejobbigt, men det är i alla fall skönt att det snart är jullov. Nu typ bara 8 dagar kvar till Julafton:D längtar och hoppas att jag får de sakerna som jag önskar mig mäst :), jag vill verkligen ha plattong Nano :) en rosa dessutom, min gamla slutadefungera för ett tag sedan :/. Men jag vill typ ha massor av saker:). Sedan ska jag shoppa mycket i mellandags rean, får hoppas att jag kanske får lite pengar i julklapp också :D så har jag mer ju. Usch, måste typ göra matteläxa nu... Orkar verkligen inte, men jag gör den lätta delen nu istället. Jag lär ju inte få sämre än IG ialla fall... Sen måste jag byta till den gröna boken, och gå på extra matte varje torsdag :'(.
Skriver knaske mer sen, 

Elsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0