Julklappar...

Halloj, är bara tvungen att skriva mera!:D Ligger i sängen, har bärbara datorn alltså:). Chattar med Angela, hon verkar vara lika trött som jag är för vi båda beter oss lite märkligt men det är kanske ingen nyhetXD skoja, men vi har ialla fall kommit iunderfund med att min radio är segare än hennes, lite mer som jag kankse inte borde skriva... XD. Skitkul! Jag kan berätta om vad jag har köpt för julklappar till mina kära familjemedlemmar; syster; en skiva som hon vill ha(kommer inte ihåg ved den heter men det är nån svensk artist, men den kostade 150:- men jag behövde bara betala 100:- mina föräldrar betala 50:-, den köpte vi på ginza.se), till min mamma; en skjorta som skulle kostat nåt(kommer inte ihåg vad) men hon ville ialla fall ha den, sen hade de sänkt priset till 99:- och sen till halva det priset, så jag betalade bara 49:-! Den är från New Yorker i Skärholmen Centrum, till pappa; en wok panna från Clas Ohlsson för 98 :- tror jag det var, sen en rut skrapa eller vad det nu heter, en sån som man tar bort is och frost från bilen ialla fall. Från samma affär som wok pannan men denna kostade 20 :- men den betalade mamma för:) till min mormor har jag ingenting men jag vill ialla fall ha någonting till henne eftersom hon (förhoppningsvis) kommer ge mig något (a). för försöka hitta något idag(det är väldigt tidigt på morgonen men det är ända tisdag nu(: ) jaja måste nog sova nu, en stund ialla fall, det är mycket som ska göras på dagen sen:)
Ha det bra!
God Jul & Gott Nytt År!

Elsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0