julklappsinslagning (:

Halloj! Håller på att slå in julklappar så jag är på mitt rum. Längtar verkligen tills jag får göra om här! Nu ser det ut som en femåring bor här :S ialla fall jag ska ha en röd fondvägg, resten vita :) det kommer bli fint tror jag (: Jag kommer även få lite nya möbler, inte min säng dock, för den är så himla skön!:O Med många mjuka, sköna kuddar blir det ännu bättre kan jag meddela för er som inte redan vet det! :D. Haha´, har slagit in en present som var relativt stor men inte så, och den la jag i en stoor kartong med kuddar runt om inuti, annars kanske den skukke skadas, och om jag inte hade lagt in det så skulle den bara åka omkring i den stora lådan.. Bara så nu vet så kommer jag nog inte skriva imorn eller i övermorn, då är det bara familjfamiljfamilj och paketoaketpaket och matmatmat och GODISGODISGODIS!!!! Sedan måste jag träffa Angela så hon kan fixa min blogg-layout!:D Den måste bli lite roliga än vad den är för tillfället...

Skriver den 26:e igen!

Puss&kram skummbanan. Merry Christmas!!!<3<3

Elsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0