090410

Hello sunshinee, har tagit en ganska lång blogg paus nu igen. Måste skärpa mig för jag säger hela tiden att jag inte ska sluta, hehe... Me´n nu är det ju påsklov, superskööööönt. Mitt kommer dock vara ganksa fullproppat. Jag kommer inte ha någon tid för vänner. Eller jo, på måndag kanske, men då blir det bara över dagen för det är ju skola sen. Suck.
I alla fall så har jag varit på en kort skidsemester med mamma och pappa. Superhärlig fast vi bara var borta i fem dagar. Skönt att komma bort från samma gamla vanliga här, med det menar jag inte att jag sitter hemma hela dagarna men att komma till ett helt annat ställe :D. Det var inte det mest perfekta vädret, cirka 9-14+grader, men det funkade ändå. Vi kunde inte vara borta längre för  vi ska till min mormor i Katrineholm imorgon och, ja vi firar alltid påsk hos henne och så är hon ju ensam annars så.... Det ska bli härligt med maaaaassor av gooodiss också! Mums. Mammma köpte godis idag, typ 1,5 kilo! Perfekt. Kanske blir det två fyllda påskägg? Men jag måste tänka på mina stackars tänder också... Jag har redan ont i en tand faktist, en som jag tappade för typ en vecka sen. Jag vet! Jag har tapppat alla mina tänder än! Jag har typ en tredjedel kvar också :O . Det blev mycket sött på den lilla skid semestern, sen måste man ju tänka på figuren. HAha.


Sen har jag kollat runt på lite saker på affärer på internet, hehe..
Lite av sakerna som jag vill ha/tycker är fina;

Stripe Tunic
från chicy.se, söt tunika.


Fina örhöngen från chique.se, som
tyvärr är slutsålda.


Gladiator sandaler från H&M

Plus mera saker från typ Monkii :D

Men nu ska jag mysa framför tvn med chips och läsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0