090224

Hej bloggen!
Jag kollar på Oscargalan men tog en liten paus för att blogga mm.
Och sååå skönt det är med sportlov! Tycker synd om alla som inte har det. Jag kommer inte resa någonstans, inte utomlands ialla fall men jag kanske åker till Uppsala med ett par kompisar! Kul! Idag har bara varit en skön hemma-dag, jag kanske skulle gått på bio med några, men så vblev det inte, men någon annan gång  blir det hoppas jag! Det är ganska många filmer jag vill se t.ex. : Australia, Wild Child ,Benjamin Buttons, Madagaskar 2, Bolt - hehe, Changeling, Bedtime Stories, Yes Man, Twilight och kanske Rosa Pantern 2? Ja, som sagt det är några stycken...
Jaja, vi får väl se hur det blir! Men nu vill jag titta på Oscargalan och lite andra saker, hörs sen!

Elsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0