God morgon...

...Eller ja, jag gick upp för några timmar sedan... Det blev väldigt tidigt, men det gör inget, jag kände inte riktit för att sova igår kväll. Vet inte vad det är men mitt rum känns liksom kallt och obehagligt, jaja. Jag kollade klart på en film igår kväll, "The Holiday". Jag började kolla på den i förrgår kväll men orkade inte kolla på hela så jag passade på atta burra ner mig i min säng och kolla klart på en film som jag aldrig kan se för mycket på, jag har några sådana filmer t.ex. ja, "The Holiday", "Bridge to Terabithia" (den filmen är sååå fantastisk, rekomenderar den VERKLIGEN!!!), sen finns det en film som jag såg för några år sen, men jag har aldrig vågat se den igen. Jag blev så himla ledsen. Jag blev liksom ledsen flera dagar efter, den filmen hade verkligen en meningsfull handling, så himla fin, men eeftersom jag blev så ledsen så antar jag att jag inte har velat se den igen. Men jag ska hitta någon som jag känner att jag vill se den med :) Skicka Vidare(original titeln är Pay it Forward), en till underbar film är "I am Sam", handlar om en pappa som har en hjärna som en sjuåring, som har en dotter  men ingen fru, filmen handlar om hu han försöker vinna tillbaka sin dotter från att bli adopterad. Huvudrollen (Sam) spelas av Sean Penn som är så himla fantastiskt braa! Ahhh, hoppas han fick 1000000 priser för att han spelade den rollen så bra! Han är en jättebra skådespelare över huvud taget!

Men nu måste jag gå! Känner mig lite osocial...

Elsie


Kommentarer
Postat av: Elsie

hehe, glönde säga att jag var hos jessica när jag skrev det, men nu vet ni x)



<333

2009-03-05 @ 20:10:57
URL: http://elsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0