Tillägnat till Jessica

Hej bloggen!
Jag har fått lite av de sakerna som jag beställde från hm.com! Jag fick inte allt men jag antar dett för att de tar längre tid att göra kanske? Det som inte kom var bland annat en jeansjacka och en väska. Det jag fick var iallafall bla två halsdukar och en mössa, en tubkjol, en väska och ja det var väl det tror jag. Jag orkar inte - för tillfället - ta kort på allt, läga in det i datorn osv, jag är på tok för trött för dessa överansträngningar! Men de kommer in om en snar framtid, bara jag hittar kabeln till datorn också, går nog lite lättare då!
Detta inlägg är tillägnat till Jessica för hon sa att min blogg var rolig :D Tack, och så får du en puss och kram skummanan! :D
Kommer mer text snart!

Pusss

Elsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0