Uppsala, here we come! ;)

Hej bloggen!

Idag har varit ännu en hemmadag för min del, idag har den dock varit full av väntan, eller lite i alla fall. Jag sa ju i det tidigare inlägget att jag kanske skulle till Uppsala, och nu är det bestämt att jag ska det också! Inte själv givetvis, jag åker dit med två kompisar, jättekul och vill tacka (i förskott) att jag får följa med och de som vi ska sova hos för att vi får sova där! Måste ändå gå upp ganska tidigt imorn för det är nog bra att vi kommer iväg ganska tidigt... Eller innan tolv i alla fall... Vi har dock inte bokat biljetter än, får hålla tummarna att det finns platser kvar för en sista minuten bokning! Sen får jag hoppas att jag hittar en massa fina vår kläder där! Det är ju kul att se i nya affärer (bara de inte har samma kollektioner! Ajdå...) för här hemma kan man ju nästan alla affärer ut och in... Det ska i alla fall bli supertrevligt att åka dit, så det blir ändå en liiiiten resa på sportlovet!

Tillbaks till min hemmadag, jag har mest suttit vid datorn och spelat the Sims 2, hehe det var så länge sen så jag kände mig lite sugen, antar jag? Kul ändå, eller jag har egentligen gjort mig lite förkänt för det! Tycker jag i alla fall, jag var ju ute och åkte skridskor tidigare! *Stolt*.

Vet inte om jag kommer ha tillgång till dator i Uppsala men jag kanske slänger in ett innlägg eller två senare ikväll! Annars så kanske imogon på morgonen, om vi inte, så hörs vi på fredag kväll! 
 
Pusss

Elsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0