Back again...

Hallå igen! Nu var det verkoligen skitlänge sen, igen. Men nu finns det massor att berätta!
Alla <3 dag spenderade jag med mina vänner, jag hade ju maskerad! Jag var fånge, hade vit och svart randinga shorts och t-shirt, var ´sinkad med svart runt hela ögonen och rött läppstift, ganska kul faktiskt. Tips förresten, vill ni att era tänder ska se vitare ut, använd färgat läppstift! Det funkade i alla fall för mig!
Resten var bland annat utklädda till; bimbo, Ninja-Turtle, Batwomen, hippie och de andra två vet jag inte riktgt vad ni var utklädda till! Eller Lovisa var väl candy-princess. Vi hade i alla fall jättekul, eller jag hade det i alla fall. Det var ändå en väldigt blandad kväll, vi åt middig runt två på natten, jag var i alla fall inte hungrig innan dess, och inte då heller, men åt lite i alla fall. Kanske för att vi hade smockat i oss massa chips och ostbågar innan. Men tack alla som kom, jag hade jättetrevligt! (För er som undrar var detta min lilla försenade födelsedags-fest, ganska väldigt mycket försenad!).
Men mer får komma snart!

Pussar,
Elsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0