Härlig fortsättning på dagen!

Hej bloggen! Har ni haft det bra ute i solen idag? Jag har iallafall varit ute mestadels  av tiden! Härligt, och man måste ju passa på att vara ute och sola nu när det är fint väder. Jag var ute i trädgården och solade. Läste lite Twilight och bara tog det lungt. Så himla härilgt. Och jag har fortfarande inte badat nåfot i år! Skandal nästan. Men det har ju inte vart så passande väder heller... Jag har iallafall bestämr träff med Emma på onsdag och då ska vi träffas och bada! Kul för det var superlänge sen vi träffades. Eller kanske inte så länge sen, vi träffades ju på Sofias studentmottagning men då var det ju en massa annat folk som vi umgicks med också. Det är inte bestämt än vart vi ska bada, men jag vill hälst åka till Eriksstalsbadet (vet inte om det stavas så?) och vara ute vid poolarna eller åka till Farstabadet för det ligger ju en sjö där bakom badhuset som är ganksa mysig, och där har vi varit förut  tillsammans. Men jag har som sagt inte pratat med henne än om det, men det är ju ganska lång tid kvar så jag hinner nog med ;).
Imorn kankse jag åker in till stan igen men jag är inte riktigt säker än. Kanske åker in med pappa som ska dit, så kan jag pressa honom på lite saker jag behöver! Men det är ju roligare att åka med nån kompis, ellerhur? Vi får se hur det blir!

Nu sitter jag iallafall här och käkar en något ovanlig fruktsallad med körsbär, melon, äpple, nötter och riven kokos. Haha, låter kanske inte så gott men det är inte så pjåkit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0