Stan

Nu är jag hemma. Jag har varit i stan med Flavia :) Det var trevligt. Vi gick till SFbokhandeln (?) aldrig varit fär förut. Men hon ville köpa en Hello Kitty- kalender och det gjorde hon. Sen vandrade vi vidare runt Gamla Stan och kollade runt på lite fint. Sen skulle vi promenera till Tcentralen för jag ville äta där så det gjorde vi men vi stannade och satte oss vid vattnet vid nån bro där. Supermysigt! Det var riktigt skönt att bara sitt där när solen brände på en! Kanske är sommaren påväg nu? En sen sommar alltså- men det är ju bra ifall den kommer nu så att jag kan få lite färg på mig! Jag känner mig ganksa blek, men jag har fått lite färg iallafall. Och jag är för feg för att sola solarium, usch vad hemskt och bli instängd där inne, liksom tänk om man inte kommer ut och den låser sig! Då får man en hemsk bränna och kanske cancer på det, och det vill man ju inte! Iallafall så efter att ha suttit och njutit i solen vi vattnet och inspekterat Flavias nya kalender så vandrade vi vidare till Tcentralen. Hälig promenad! Där åt jag på Taco Bar. Mums. Fast det såg faktist inte lika gott ut som på bilden fast jag tycker att de brukar vara bra på att härma bilderna... Jaja, det smakade bra iallafall. Det var i Taco Bar vid Drottninggatan, där jag praoade :), det var superkul! Efter det besöket så var Flavia tvungen att dra sig hemmåt, så då gjorde jag också det. Vill inte gå omkring i stan själv fast det var lite saker som jag behöver. Men det kommer andra tillfällen! Snart hoppas jag...
Bilder kommer snart, men förvänta er inte nåt bra för det är taget med min mobilkamera och det blir inte så bra och sen är det bara på när vi satt vid vattnet.

Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0