idag+igår

Jag var med Emma igår, och badade. Det vart farstabadet, vid sjön. Det var supermysigt! Det var inte såå, himla kallt i vattnet, det var bara jobbigt att komma i vattnet... Hehe. Men det var härligt svalkande, så varmt som det var. Så vi låg och käkade jordgubbar på våra handdukar vid vattnet! Sommmar!! Sen gick vi och åt lunch på Mcdonalds i farsta. Gott, det var länge sen.... Sen tog vi bussen hem till mig och var ute mest hela tiden och spelade kort och tog en maaassssa bilder. Mitt batteri tog slut, haha, så vi bytte till Emmas mobil, sen tog det batteriet också slut, nästan. Roligt var det iallafall. Efter många bilder så åt vi iallafall grillat till middag, ute, såklart. Sen begick vi oss ut på en promenad i området till ett börja med. Ännu mer bilder.. Sen gick vi till skolgården och gungade. Jag älskar att gunga! Så skönt att bara ha så hög fart och när vinden blåser sådär härligt i håret.. mmmm. Sen vill jag gå ner till sjön, så det vart en liten promenad till, dit. Nät vi var framme så tyckte vi att det var för mycket folk där så vi gick ända ner till Handikappsbadet (det finns poolar där som är för handikappade men det finns en strand där för vewm som helst.) och satt på bryggan vid stranden jättelänga och badade fötterna, pratade, fotade, pratade osv osv. Sen vart det en runda uppe i skogen intill och kolla på utsikten från berget. Härligt. Vi var ute i sissådär 3-4 timmar skulle jag tro, men man får ju passa på nu när det är fint väder!

Ja, nu är jag hemma iallafall, jag och familjen tog med middag till en sjö som vi kallar för Källtorp(heter väl egentligen Hällasgården men det är en skylt som säger Källtorp så varför inte?) och badade och åt. Det är en sjö vi har besökt ända sen jag var liten, så mysig! Det är en källa (se; Källtorp) så det är jättefint vatten. Det var mys, och jag har bränt mig på baksidan av min kropp. Ajaj. Jag beände mig igår men jag var ute och solade lite på balkogen idag, bara framsidan dock. Hoppas det jämnar ut sig! Men det har lagt sig på ryggen sen igår.

Lägger in lite bilder från igår lite senare eller imorn!

Elsie

Juste Priya, du ringde mig igår, min pappa sa det till mig idag så ring mig för jag har inte ditt nya hemnr och du svarar inte på mobilen, så om du läser det här, ring mig!!!

Kommentarer
Postat av: Madelene ♥ Go My Own Way ♥

Låter som en händelserik dag;)

Vad gör du ikväll?

2009-07-22 @ 22:01:46
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hej, mysig blogg!



Spana gärna in tävlingen som jag har i min blogg som avslutar inom någon dag!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!

2009-09-01 @ 10:53:49
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara radera den hära kommentaren=)



Kramar //M

2009-09-05 @ 15:14:15
Postat av: jonna

hej!!



Vill du vara med i veckans blogg ?

Kommentera i inlägget "veckans blogg" så drar jag dem som går vidare imorgon!!

2009-09-15 @ 13:59:35
URL: http://jjonnaas.blogg.se/
Postat av: ANNA PEDERSEN

Sv: Hihi okej :D dom är från gina t!

2009-10-24 @ 22:05:21
URL: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0