090305

Tjabalooo, hinner verkligen inte skriva mycket för min syster vill ha datorn och jag har skjutit fram det i typ en halvtimme nu. Men jag känner mig glad iallafall, jag har en bildläxa, som jag trodde skulle ta evigheter att få klar men det visade sig att bara ta 10min-en kvart! *Glädjakick* Så jag kollade på Andra Avenyn nyss, på datorn asså, och jag man kan ju säga att det hände några förändringar mellan vissa av karaktärerna...
Juste, även fast jag är glad för att jag gjorde bildläxan så snabbt men ända med braiga svar, så måste jag göra matte nu eftersom jag har ett prov på måndag. Suck. Sen måste jag göra en slöj presentation och plugga lite mer matte och so, imorgon, tänka att jag går hem direkt efter sklan på en fredag och gör läxor?! Jaja, det blir nog kul på kvällen sen iallafall... Men nu måste jag gååå, matteboken; here I come! -.-. Men för att göra roliga saker i helgen måste jag göra klart dessa saker, annar lär det bli en ganska sur Elsie, och en tråkig helg.

Seee yooouu

Elsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0