Helg, helg, supersköna helg!

Nu är det så skönt att kunna slappna av! Det har varit en väldigt busy week för min del. Prov hit och dit, läxor, mycket liknade för den kommande veckan också. Stress, stress. Jaja, jag klarar mig väl =)
Men nu har jag iallafall hunnit äta, det blev "Comboy Hamburgare" (ja, de heter faktiskt det, på riktigt, något speciellt recept eller nåt sånt) som var smarriga, men det var röda bönor, eller kidney bönor eller vad de nu heter, i och det är ajg inte så himla förtjust i men jag kände inte smaken så mycket, bara att de mosades nästan så fort man fick in de i munnen... Sen pysslade jag lite, skrev lite på min slöjd presentation (som ska framföras på måndag), och nu är det Let's Dance för fulla muggar! Bara att det är paus nu då... Så åt jag en superdupergod chokladglass nyss. Mums!
För en stund sen letade jag efter några bilder - som jag kanske skulle haft i mitt rum, men där var de inte, så jag vet inte vart de är *suck* - och då hittade jag ett par örhängen som jag har letat efter länge, eller jag har indrat vart de hade tagit vägen, det är inte så att jag har tänkt på de varje dag då, men det är ett par silverringar som jag fick i julklapp av min syster för några år sedan. Nu är de iallafall funna! =D
Nu tror jag att Let's Dance har börjat igen, så vi hörs senare!

Puiisss

Elsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0