Rihanna och Chris Brown

Toodiloo, nu är Let's Dance slut, eller dansen iallafall. Nu vill mina föräldrar titta på typ Engelska Trädgårdar. Jippie... Jaja, jag får väl underhålla mig med något annat, eller så kollar jag bara på det.
Aaah, jag vill köpa massor av kläder!!! Det är jättemycket jag har sätt som jag vill ha, men jag kommer aldrig ihåg vart det är jag har sätt sakerna någonstan. Skitjobbigt!

Men en sak jag funderar över är hela kabaliken med Rihanna och Chris Brown. Jag vet inte om jag har fel men nu har de tydligen blivit tillsammans igen. Jag fattar inte hur Chris skulle kunna göra något sånt, men man ska väl inte söma efter något som man ser på någons utsida, jag känner ju inte honom personligen, men att hon vill bli tillsammans med honom igen? Jag vill så gärna kunna ta hans sida på det här, men jag kan bara inte. Och det sägs ju även att de har gift sig, nu efter allt det här? Hallååå? Jaja, det kom iallafall fram i rätten med Chris Brown att han verkligen hade misshandlat henne och att han hade slagit sönder bilrutan med hennes huvud (!!!!!), slagit henne flera gånger under en biltur (undrar om det var någon av de som körde?), sen bet han henne i  örat (what the hell??) och hotat att döda henne. Ingen av hennes familjemeddlemmar (iallafall föräldrarna) kan få kontakt med henne eftersom hennes mobil nummer + mail address tydligen har ändrats. Kommer Rihanna försvara honom i rätten, för att hon inte vill att han ska komma i mer trubbel? Jag förstår om hennes familj är oroliga för att detta ska hända igen, jag menar det är klart, händer fet en gång kan det lika gärna hända igen, men samtidigt kan man ju lära sig sin läxa och aldrig upprepa något dumt man har gjort. Jag tycker iallafall att allt  detta är helt sjukt!
Vill ni läsa mer om detta så kika på posh24.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0