Toppendag!

Wiiiiiiiiiii, gladgaladgladglad!!
Jag fick resultatet till två prov idag, no-provet (som jag hade väldigt svårt med, det är väl inte min grej riktigt, antar jag...) och jag fick G! Ni kan inte ana hur glad jag äääääääääääääääär!!!! Visserligen var jag bara ett halft poäng från IG (!!!), men what the hell, I passed?! Jag vet inte helt säkert men jag svarade kanske på lite mer än hälften av alla frågor, och det räckte ju, eller hur? Jag kommer nog inte göra omprov, för om jag får IG på det provet så kommer inte mitt lilla G att räknas utan då kommer jag få IG, och det vill man ju sällan? Även om det var riiiiktigt nära att jag skulle få Ig så fick jag ju inte de så... Sen fick vi tillbaks en Lab Report idag (ja, efter mer eller mindre varje lab vi har så måste vi skriva en rapport om det, det har vi en gång i veckan och det är typ den tråkigast läxan någonsin? Men såå typiskt min skola) och på det fick jag också G, men vi fick tillbaks en till igår eller i förrgår, och på den fick jag MVG!! *Stolt* (på pro et stod det att jag hade fått B, men min lärare kommer från England, så de har väl ett sånt betygsprogram där, hon eller nån annan som fick likadant sa iallafall att det var MVG).
Och vi fick tillbaka ett spanska såkallat "pop-up test", som kommer utan att man kan ha förberätt sig inför det, och det fick jag VG på, inte så bra med tanke på hur lätt det var, liksom repetition från sjuans spanska (tror jag iallafall), men då ser man hur mycket lätt jag har glömt bort, ändå så är jag bra i språk ämnena, men jag har ju ett + eftersom pappa är engelsk, så jag pratar engelska hemma eller engelska och svenska eftersom mamma är svensk. Jaja, får väl låta det vara eller så får jag repetera (ömmm, eller inte, hehe, repetera asså-.-). Jag har inte gjort något på någon läxa idag, får väl göra det senare idag, eller så blir det en fantastiskt tråkig helg (nu låter det som om jg skulle plugga hela tiden, varje dag, men det kan jag säga att jag inte gör :P, men för att det inte ska bli en dötrist helg så måste jag göra lite eftersom jag har planer inför helgen).
Ganska många fina nyheter idag alltså! Men nu nog prata om mig.
 Hur har er dag varit hittills? Vad händer ikväll?

Pysss

Elsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0