Vårväder

Nu har jag kommit hem från Jessica, sov där inatt med henne och Louisa. Kul var det =).
Jag kom hem runt ett tiden så jag har varit hemma ett tag, men jag pluggade lite matte innan, i typ en två timmar tror jag,  stolt faktsikt.
När jag gick från Jessica till bussen så blev jag så himla glad! För idag så känns det verkligen som vår ute!! Jätteskönt och perfekt temperatur för att vara den här tiden på året. Jippiee, hoppas det börjar bli riktigt mycket varmare snart, jag längtar så otroligt till sommarn, tänk att kunna gå i shorts och ballerinaskor utan att frys, till skolan? Underbart! Vi kom underfund med attt det egentligen bara är juni, juli och augusti som är klara sommarmånader, för maj är varmt ibland men inte alltid, september också. det betyder alltså att det kan vara typ nio månader på året som är kalla, och det måste ju inte vara sommarväder i juni, juli eller augusti heller, iofs. Men man ska väl tänka positivt istället? *Hoppas*.

See u later aligatooor =D

Elsie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0